Kolejne wzmocnienia sponsorskie Kolejorza

Fir­ma Lyoness została nowym spon­sorem Lecha Poz­nań. Przed­miotem dzi­ałal­noś­ci tej firmy jest obsłu­ga i rozwój pro­gra­mu lojal­noś­ciowego Lynoess.

Karol Klim­czak: Ostat­nie miesiące to okres wytężonej pra­cy Dzi­ału Sprzedaży. Efek­ty tej pra­cy będziecie Państ­wo oglądąć przez najbliższe kil­ka kwartałów. Współpra­ca to tak silne mar­ki jak Lech Pils czy SGB. Do grona brandów dołącza fir­ma o dużym potenc­jale. Witam na pokładzie. Cieszy mnie to, że wraz z fir­mą Lyoness będziemy mogli poma­gać szkole­niu naszych dzieci.

Rafał Pię­ta: Jesteśmy spon­sorem Lecha Poz­nań, który będzie od rundy rewanżowej spon­sorował klub, ale też part­nera biz­ne­sowego. Nasza mar­ka jest obec­na na wszys­t­kich kon­ty­nen­tach. Współpracu­je­my z pon­ad 50 part­nera­mi. Zakres współpra­cy to: spon­sor, którego logo zna­jdzie się na koszulkach piłkarzy, ale także part­ner biz­ne­sowy, który wspól­nie dostar­czy kibi­com rozwiązanie. Każdy kibic będzie mógł wesprzeć młode tal­en­ty, młodych piłkarzy. Pro­gram pole­ga na tym, że każdy wygry­wa. Kibic za zre­al­i­zowane zakupy będzie otrzymy­wał zwrot do 5%. Klub z tych zakupów uzys­ka 1%. Wygry­wa kibic — oszczędza­jąc na zaku­pach, klub — jego nowi ade­p­ci oraz obiet­ni­ca, że zawod­ni­cy będą mieli same win na swoim kon­cie. 

Add a Comment

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Facebook

Get the Facebook Likebox Slider Pro for WordPress