STS Sponsorem Premium Lecha na 3 lata

1 lip­ca bieg rozpocznie nowa umowa spon­sorska z STS — najwięk­szym pol­skim buk­macherem, który od 2013 roku współpracu­je i wspiera Lecha Poz­nań. Logo­typ tego wielo­let­niego part­nera Klubu trafi na spo­denki mec­zowe I drużyny, a buk­macher zyska tytuł Spon­so­ra Pre­mi­um. Porozu­mie­nie będzie obow­iązy­wało przez kole­jne 3 lata. 

 

- To dla nas powód do dumy, że współpra­ca ze spon­sorem jest kon­tyn­uowana tak dłu­go - mówi prezes Lecha, Karol Klim­czak. — W 2020 roku upłynie 7 lat od momen­tu rozpoczę­cia współpra­cy, a nikt z nas nie zakłada, że to będzie koniec wspól­ny­ch dzi­ałań. Przeżyliśmy razem wzlo­ty i upad­ki, jesteśmy ze sobą na dobre i złe. W pol­skim sporcie nasze dzi­ała­nia mogą być wzorowym przykładem dla inny­ch.

STS to zaan­gażowany spon­sor, które­go akty­wność zde­cy­dowanie wykracza pon­ad ekspozy­cję logo­ty­pu. Buk­macher — wspól­nie z kibi­cami i Lechem Poz­nań — zre­al­i­zował i wsparł wiele unika­towych pro­jek­tów, jak oglą­danie meczu z Piastem Gli­wice na telebimie przed INEA Sta­dionem, koloru­je­MY, czy Koszulka na Basel. Ostat­nią tego typu akcją było pojaw­ie­nie się na stro­jach piłkarzy pod­czas meczu z Ruchem Chorzów logo Fun­dacji Sport Two­ją Szan­są, która wspiera utal­en­towany­ch sportow­ców. Dochód z licy­tacji tych unika­towych koszulek poz­wolił na pomoc podopiecznym orga­ni­za­cji dobroczyn­nej.

- Za nami pon­ad cztery lata owoc­nej współpra­cy. W tym okre­sie Klub wykazy­wał się pro­fesjon­al­izmem w bieżącej obsłudze spon­sorskiej. Tym bardziej cieszymy się, że będziemy nadal dzi­ałać wspól­nie. Planu­je­my w dal­szym ciągu wspier­ać Lecha oraz inicjować i real­i­zować kole­jne przed­sięwz­ię­cia skierowane do kibiców. Nowa for­muła współpra­cy jest częś­cią dłu­go­falowej strate­gii real­i­zowanej przez fir­mę — mówi Mateusz Juroszek, prezes STS.

W ramach umowy mate­ri­ały pro­mu­jące buk­machera pojaw­ią się również pod­czas meczów na INEA Sta­dion­ie oraz na stron­ie inter­ne­towej, a także w medi­ach społecznoś­ciowych klubu. Pon­ad­to logo STS pojawi się na ban­dach stały­ch i LED oraz ściankach pra­sowych.

Buk­macher w ostat­nich lat­ach prowadz­ił cieszące się dużym powodze­niem akc­je skierowane do kibiców Lecha Poz­nań, w których do zdoby­cia były liczne nagrody związane z Kole­jorzem — m.in. zaproszenia do loży STS, bile­ty na mecze, koszulki mec­zowe z pod­pisami zawod­ników czy gadże­ty klubowe. Spon­sor przy okazji meczów roz­gry­wany­ch w Poz­na­niu orga­ni­zował również spec­jal­ną stre­fę kibi­ca wyposażoną w liczne atrakc­je. Wszys­tkie te akty­wnoś­ci STS planu­je kon­tyn­uować.

- STS jest najwięk­szą pry­wat­ną fir­mą wspier­a­jącą pol­ski sport. Współpracu­je­my z licznymi pod­mio­tami z różny­ch dyscy­plin. Jed­nak real­izu­jąc kole­jne akty­wnoś­ci, kieru­je­my je głównie do kibiców — bez wzglę­du na bar­wy klubowe. To oni są bowiem najważniejsi w świecie sportu — mówi Mateusz Juroszek, prezes STS. Buk­macher akty­wnie angażu­je się we wspieranie rodz­imego sportu. Jest najwięk­szym pry­wat­nym pod­miotem na rynku spon­soringu w Polsce.

Infor­ma­c­ja pra­sowa

LechPoznan.pl/fot. Marcin Rajczak

 

 

Add a Comment

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Facebook

Get the Facebook Likebox Slider Pro for WordPress