Dzisiaj przed południem Lech Poznań podpisał umowę z nowym sponsorem – Den Braven, o którym już wspominaliśmy. Zachęcamy do zapoznania się z warunkami współpracy.
– Jest to bardzo istotna dla Lecha chwila, bo zwiększamy piramidę sponsorów. Jesteśmy bardzo zadowoleni, bo Den Braven, to bardzo wysoka marka, prestiż. Umowa jest biznesowa, będzie obowiązywać na razie do końca tej rundy, ale firma Den Braven wyraża także chęć dalszej współpracy – powiedział wiceprezes Lecha Poznań Arkadiusz Kasprzak.
– Holenderska firma identyfikuje się ze sportem, piłką nożną. Logo Den Braven znalazło się już na bandach podczas meczów LE. Logo zaobserwujemy także teraz na meczach, materiałach informacyjnych, biletach, karnetach – dodał Kasprzak.
– Mamy dwie pasje: uszczelnianie i sport. Sport to zdrowie, emocje, pasja, wola walki itp. To są wartości, które chcemy wspólnie z Lechem budować. Chcemy w tych wydarzeniach, jakie dzieją się w Poznaniu, aktywnie uczestniczyć – mówił podczas konferencji dyrektor Den Braven, Wojciech Majchrzycki
Dlaczego taka firma, jak Den Braven zdecydowała się właśnie na sponsorowanie Lecha Poznań?
– Dlaczego Lech Poznań? Jesteśmy stąd. Jesteśmy Poznaniakami. To właśnie w Poznaniu, w Lechu dzieją się te wszystkie rzeczy, które są dobre w polskim futbolu. Lech Poznań, to klub, który ma świetnych piłkarzy, kibiców. To klub, który zasługuje na dobrych sponsorów. A stopniowa umowa ma mobilizować go do osiągania ligowych szczytów – zakończył Majchrzycki.