Hellmann Worldwide Logistics Polska został nowym sponsorem logistycznym Lecha Poznań. Dziś w siedzibie klubu podpisana została umowa o współpracy biznesowej. Skupiać się ona będzie na wykorzystaniu narzędzi marketingowych typu B2B. Będzie ona obowiązywała do końca sezonu 2014/2015.
Karol Klimczak (prezes Lecha Poznań): – Pozyskanie tego sponsora traktuje jako duży sukces. Wiążemy się z firmą, która jest liderem w swojej branży. Liczę, że siła dwóch marek pozwoli zwiększyć ich potencjał wzrostowy w najbliższym czasie. Liczę na to, że dzięki długotrwałej współpracy uzyskamy korzyści biznesowe. To umowa wyłącznie finansowe.
Jacek Przybyłowski (dyrektor rozwoju Hellmann Worldwide Logistics Polska): – Hellmann Worldwide Logistics Polska to stabilna marka świadcząca najwyższej jakości usługi logistyczne, dostosowane do potrzeb klientów. Naszym celem jest stały wzrost liczby zadowolonych klientów, dlatego z przyjemnością wiążemy się z tak uznaną i stabilną marką, jaką jest klub Lech Poznań. Chcemy współpracować z najlepszymi i tak jak Kolejorz mamy ambicje sięgania po najważniejsze cele.
Nazwa nowego sponsora nie pojawi się na strojach Lecha, ale będzie dostępna w materiałach klubu.