INEA została ogłoszona dziś partnerem Premium Lecha Poznań. Oprócz praw do nazwy stadionu będzie teraz miała szersze obowiązki sponsorskie. Wystartuje kanał telewizyjny Lech TV dla abonentów INEI.
– Lech TV, podobnie jak wszystkie telewizje klubowe na świecie, będzie promował klub i jego wartości. Będzie to format wzorowany na podobnych klubowych kanałach telewizyjnych w Europie Zachodniej. Cieszymy się, że możemy zaoferować taką możliwość Lechowi, jako pierwszemu klubowi w Polsce – mówi Tomasz Zmyślny, Dyrektor Generalny INEA.
– Celem tego projektu jest poszerzenie oferty dla kibiców Lecha. Cieszy nas, że zyskają dostęp do wyjątkowych treści, które pozwolą przybliżyć klub i jego zawodników szerokiej publiczności. Dostęp do Lech TV Online w Internecie pozostanie niezmieniony – mówi Prezes Lecha Karol Klimczak.
Nazwa nowego sponsora pojawi się na rękawach koszulek lechitów, a także na bandach elektronicznych wokół boiska i trybunie im. Czapczyka, kartach wstępu, informatorach, programach meczowych.
– Zostaliśmy dumnym sponsorem Lecha, gdyż jest to zgodne z naszymi celami biznesowymi i przyjętą strategią komunikacyjną. Podobnie jak Klub chcemy umacniać swój wizerunek w Wielkopolsce. Ale nie bez znaczenia jest również to, że z całego serca kibicujemy Lechowi i życzymy mu, żeby dostarczał jak najwięcej powodów do radości swoim kibicom – mówi Prezes INEI Janusz Kosiński.