W rewanżowym spotkaniu III rundy kwalifikacyjnej z FC Basel piłkarze Lecha Poznań wybiegną na murawę w koszulkach z logotypem organizacji dobroczynnej. STS to legalny bukmacher, wspierający sport oraz projekty realizujące szczytne cele. W Szwajcarii zabronione jest reklamowanie firm bukmacherskich, dlatego sponsor strategiczny mistrzów Polski oraz klub postanowili udostępnić miejsce na koszulkach wybranej przez kibiców organizacji. W akcji biorą udział: Drużyna Szpiku, Fundacja RAK OFF oraz Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Poznaniu. Głosowanie trwa do czwartku do godziny 23:59 na stronie www.koszulkanabasel.pl.
W strojach ze zwycięskim projektem piłkarze Kolejorza zagrają 5 sierpnia w Bazylei. Po spotkaniu koszulki zostaną zlicytowane, dochód zasili konto zwycięskiej organizacji.
To nie pierwsza tego typu akcja organizowana przez klub oraz sponsora. Kilka lat wcześniej poznaniacy grali z logotypem akcji „Wygraj Życie”.
Dwa sezonu temu lechici podczas spotkania z Honką Espoo mieli wystąpić z logotypem „KolorujeMY”, jednak UEFA nie wyraziła wówczas zgody.
źródło zdjęcia: koszulkanabasel.pl