Dziś na konferencji Lech oficjalnie przedstawił nowego partnera odzieżowego.
– Umowa z firmą Gomez jest realizowana od kilku miesięcy, Dziś nadszedł czas, żeby przedstawić firmę i opowiedzieć o naszej współpracy. Mam nadzieje, że będziemy ją kontynuować w przyszłości. Nasza strategia opiera sie współpracy biznesowej . Chcemy pokazać, że opłaca się to obu stronom. – powiedział na konferecjji Karol Klimaczak. – Z tej współpracy jesteśmy bardzo zadowoleni i będziemy robić wszystko by była ona kontynuowana.
– Chciałym podziękować prezesowi, że udało się taki projekt stworzyć, w którym poznańska firma mogła się zaprezoentować z taką wielką marką jaką jest Lech Poznań. Oprócz aspektu emocjonalnego, ponieważ jetsem rodowitym poznaniakiem, jestem obecny na każdym meczu, również jest tutaj aspekt bizenesowy, chęć prezentacji naszej marki. W parze z największą marką wielkopolski jaką jest Lech Poznań. Chcieliśmy być prezentowani przez najlepszych. Przez klub, który jest bardzo dobrze zarządzany, sportowo jest bardzo dobrze prezentowany.- komentuje Michał Dobicki, właściciel firmy Gomez.
– Gomez to największy operator na rynku mody premium. Jesteśmy umiejscowieni w Poznaniu. Kilka butików premium znajduje się w Poznaniu. Jesteśmy największym domem internetowym, jeśli chodzi o modę premium. Jesteśmy bardzo zadowoleni z współpracy. Wyglądamy w przyszłość za kolejnymi okazjami. Klipy są zrealizowane z zawodnikami Lech Poznań: elegancka, casual, make off. Klipy są widoczne na meczach na telebimach oraz w kuluarach. Do tego są szeroko dostępne w Internecie – kończy Jakub Kwiatkowski