W maju tego roku Lech ostatni raz był najbardziej medialnym polskim klubem. Od tego czasu tylko dwa razy znalazł się na podium. W ostatnim raporcie, podsumowującym listopad, zajął czwarte miejsce. Na jego temat opublikowany 2226 artykułów. O pierwszej Wiśle 2664.
„Kolejorz” względem poprzedniego miesiąca zanotował stratę i spadł z trzeciego miejsca. Spadek odnotowała również Legia Warszawa, a znaczny awans przypadł innemu krakowskiemu klubowi, Cracovii, której poświęcono 2516 tekstów, na temat trzeciej Legii 2425. Tuż za czwartym Lechem znalazły się Śląsk Wrocław i Lechia Gdańsk.
Na pierwszej stronie gazet Lech znalazł się 37 razy i to dopiero szósty wynik. Pierwsza jest Cracovia, która to miejsce zajęła 62 razy. „Kolejorz” ma jednak największy ekwiwalent reklamowy, za miejsca, w których ukazują się teksty na jego temat. Wy listopadzie wyniósł on 17 917 221,62 zł
Dużo w listopadzie pisano o Artiomie Rudnevie, mimo tego, że był wtedy nieskuteczny, zdobył tylko dwie bramki w meczu Pucharu Polski z Polonią Bytom. O Łotyszu ukazały się 664 teksty, a dotychczasowy lider, Danijel Ljuboja miał ich 480, blisko 180 mniej, niż w październiku. Trzecie miejsce zajął Paweł Abbott z Ruchu Chorzów, a czwarty był Tomasz Frankowski z Jagiellonii.
Napastnik Lecha musi jednak uznać wyższość piłkarza Legii w kwestii ekwiwalentu reklamowego. W przypadku Danijela Ljuboi wynosi on 5 851 437 zł, a Lechity 5 072 330 zł.
Analitycy „PRESS-SERVICE Monitoring Mediów” poddali badaniu 1100 tytułów prasy ogólnopolskiej i regionalnej oraz 20 najważniejszych portali internetowych.