Lech Poznań w nowym sezonie przygotował dla swoich klientów biznesowych nową ofertę, która dotyczy nie tylko programu Hospitality, ale również członkostwo w Lech Poznań Business Club. Nowa propozycja obejmuje również wynajęcie pomieszczeń stadionu dla mieszkańców.
Oferta Hospitality jest skierowana do przedstawicieli małych i dużych firm, ale również do osób prywatnych, przede wszystkim z Wielkopolski, ale nie tylko.
Agnieszka Pruchniewicz (szef działu Hospitality): – Prezentujemy naszym partnerom kompleksową ofertę współpracy z klubem. Zdajemy sobie sprawę, że każda firma wymaga indywidualnego traktowania i innych rozwiązań biznesowych. Dzięki naszej ofercie i dobrze zindywidualizowanej ofercie chcemy, aby ich biznes się rozwijał, a marketing był bardziej efektywny. Chcemy zaproponować także im spotkania biznesowe, które zainaugurujemy już we wrześniu, z liderami wielkopolskiego biznesu. Koncentrujemy się na najlepszych walorach klubu i chcemy je wykorzystać.
Oferta zawiera ofertę dotyczącą również reklamę firmy i produktu na wyświetlaczach LED przy boisku oraz na trybunie, na telebimach, balony reklamowe przed stadionem, zapowiedź spikera oraz reklamy na stronie internetowej oraz portalu społecznościach.