Lech Poznań rozpoczął współpracę z firmą Trust. Od przyszłego sezonu, przez rok, będzie ona partnerem biznesowym „Kolejorza”. – Obie strony wyraziły zgodę na ewentualne rozszerzenie umowy po przyszłym sezonie – mówił na specjalnie zorganizowanej konferencji prezes Arkadiusz Kasprzak.
Arkadiusz Kasprzak (prezes Lecha):
Sponsor biznesowy, który jest także partnerem mieszkaniowym Lecha. Umowa figuruje w piramidzie sponsorowej, w kategorii biznes. Istnieje szeroki program przygotowany dla kibiców. Dochodzi do nas renomowana firma, która na rynku jest 20 lat. Oddaje ona ładne, nowoczesne mieszkania, w korzystnych cenach.
Chcemy realizować założenia, nie tylko dotyczące umowy, ale także dla kibiców. Aby pakiet mieszkaniowy uatrakcyjnić, dla tych osób, które zasiadają na trybunach. Zarząd Trust ustalił, że poza ceną mieszkania, każdy kibic z Karta Kibica, będzie finansowany przy zakupie mebli do 15 tysięcy, ale także prowizji bankowej przez pierwszy rok i ubezpieczenie kredytu.
Takie akcje, wydaje nam się, mają sens. Chcemy żeby były korzyści, one występują. Zostanie podpisany aneks z jednym z piłkarzem, który będzie twarzą firmy przez najbliższy rok na bilbordach, a także różnych mediach. To będzie osobna umowa.
Paweł Bugajny (prezes Zarządu firmy Trust):
Inwestycja w klub piłkarski, to górnolotne podejście. To promocja naszej firmy, ale także miasta i klubu. Każda inicjatywa, która poprawia jakość naszego miasta, jest warta promocji. Klub i jego kibice odzwierciedlają przekrój społeczeństwa. To inwestycja we wszystkich mieszkańców miasta. W przyszłym roku planujemy debiut na giełdzie i taka promocja jest nam potrzebna. Uważamy, że inwestycja w sport może przynieść duże efekty. Będziemy robić szereg imprez, które uszczegółowimy w przyszłości, będą one jednak bezpośrednio skierowane dla posiadaczy Karty Kibica, bo takie osoby traktujemy, jako kibica.