19 października Telewizja WTK uzyskała status Partnera Premium w drabince sponsorskiej Lecha Poznań. Logo stacji będzie widoczne między innymi na rękawach koszulek zawodników.
Umowa obowiązywać będzie do końca sezonu 2012/2013 i wynika z długotrwałej współpracy obu podmiotów. Sformalizowane w piątek partnerstwo gruntuje współpracę podmiotów na płaszczyznach technicznej (WTK realizuje sygnał na ekranach LED i CCTV w czasie meczów), programowej (regularne programy o Lechu na antenie WTK oraz retransmisja wybranych meczów kwalifikacyjnych do Ligi Europy) i reklamowej. W ramach objętego pakietu świadczeń, Telewizja WTK otrzyma tytuł Partnera Premium, na co składa się ekspozycja logotypu stacji na wszystkich materiałach promocyjnych klubu, na stadionie a także na prawym rękawie koszulek zawodników.
– Kibicowaliśmy Lechowi zawsze, od roku nasza współpraca wyraźnie się zacieśniała, obustronnie odnosimy korzyści z powiązania najsilniejszego klubu w Wielkopolsce z największą lokalną stacją w regionie – mówi Krzysztof Szydłowski, prezes Telewizji WTK.
– Witamy w gronie partnerów Lecha Poznań kolejną firmę. Współpraca WTK z Lechem trwa od wielu lat. Mam nadzieję, że teraz będzie ona przebiegała jeszcze lepiej, a jej zwieńczeniem będzie nie tylko sukces marketingowy i finansowy tego przedsięwzięcia, ale także możliwość wspólnego świętowania wielu sportowych sukcesów poznańskiego Lecha – powiedział po podpisaniu umowy Karol Klimczak, prezes KKS Lech Poznań.
Wartość kontraktu nie została ujawniona.