Głosowanie zakończone! Na murawie w Bazylei piłkarze Kolejorza wybiegną z logiem Drużyny Szpiku.
W głosowaniu wzięło udział 63482 kibiców, a zwycięska fundacja otrzymała 44,52% wszystkich oddanych głosów. Po rewanżowym meczu w Bazylei koszulki zostaną zlicytowane, a dochód zasili konto zwycięskiej organizacji.
– Zainteresowanie, z jakim spotkała się nasza akcja dowodzi temu, że niesienie pomocy innym jest jedną z najistotniejszych wartości, które towarzyszą piłce nożnej. Na koszulki trafi logotyp Drużyny Szpiku, ale tak naprawdę udało nam się zwrócić uwagę również na pozostałe dwie fundacje, z którymi zresztą nie od dzisiaj współpracujemy. Już dziś zapraszam do udziału w aukcjach tych wyjątkowych trykotów – powiedział Karol Klimczak, prezes Lecha Poznań.
Oprócz Drużyny Szpiku w głosowaniu wzięły także udział: Fundacja RAK OFF oraz Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Poznaniu. Za pośrednictwem strony www.koszulkanabasel.pl kibice mogli oddawać głosy.
– STS respektuje prawo w Polsce i zagranicą. Dlatego w związku z zakazem reklamowania firm bukmacherskich w Szwajcarii, wspólnie z Lechem podjęliśmy decyzję o wykorzystaniu w celu charytatywnym potencjału, jaki daje prezentacja logotypu na koszulkach w tak prestiżowym meczu. Jednocześnie dajemy przykład przestrzegania prawa w obszarze zakładów wzajemnych, czego zdecydowana większość bukmacherów działających w Polsce nie robi – dodał Mateusz Juroszek, prezes STS.
Łącznie w głosowaniu wzięło udział 63482 kibiców, Drużyna Szpiku uzyskała 44,52% wszystkich oddanych głosów (28263), RAK OFF – 38,49% (24433), RCKiK (16,99% (10786).
informacja prasowa