Kampania Lecha Poznań na ulicach Poznania

Od 15 sierp­nia w Poz­na­niu kibice mogą zobaczyć bill­boardy oraz city­lighty z nową iden­ty­fikacją wiz­ual­ną Lecha Poz­nań. Dzisi­aj rozpoczy­na się kole­j­na kam­pa­nia, która pro­mu­je nową kolekcję odzieży “Kole­jorza”. Obie potr­wa­ją do 11 wrześ­nia. Obe­j­mu­ją 52 bill­boardy, a także 30 city­lightów rozmieszc­zonych w całym mieście.

- Akc­ja Out­doorowa Lecha Poz­nań stanowi połącze­nie dwóch aspek­tów – sprzedaży kar­netów oraz obchodów 90-lecia klubu. Z tej przy­czyny przy­go­towana została także nowa iden­ty­fikac­ja wiz­ual­na klubu, obe­j­mu­ją­ca również kreac­je prezen­towane na nośnikach reklam­owych w Poz­na­niu. Na potrze­by akcji przeprowad­zona została spec­jal­na ses­ja zdję­ciowa zawod­ników Kole­jorza. Główną twarzą kam­panii został Artiom Rud­nev- mówi Krzysztof Garszt­ka, kierown­ik ds. mar­ketingu Lecha Poznań.

 

Kursy na mecze Lecha

Brak spotkań

Kursy bukmacherskie Ekstraklasa

Brak spotkań

Następny mecz

Ostatni mecz

Mecze Ekstraklasy

Tabela Ekstraklasy (gr. mistrzowska)

Tabela Ekstraklasy

Strzelcy Ekstraklasy

Archiwum newsów

Facebook

Get the Facebook Likebox Slider Pro for WordPress