Firma Lyoness została nowym sponsorem Lecha Poznań. Przedmiotem działalności tej firmy jest obsługa i rozwój programu lojalnościowego Lynoess.
Karol Klimczak: Ostatnie miesiące to okres wytężonej pracy Działu Sprzedaży. Efekty tej pracy będziecie Państwo oglądąć przez najbliższe kilka kwartałów. Współpraca to tak silne marki jak Lech Pils czy SGB. Do grona brandów dołącza firma o dużym potencjale. Witam na pokładzie. Cieszy mnie to, że wraz z firmą Lyoness będziemy mogli pomagać szkoleniu naszych dzieci.
Rafał Pięta: Jesteśmy sponsorem Lecha Poznań, który będzie od rundy rewanżowej sponsorował klub, ale też partnera biznesowego. Nasza marka jest obecna na wszystkich kontynentach. Współpracujemy z ponad 50 partnerami. Zakres współpracy to: sponsor, którego logo znajdzie się na koszulkach piłkarzy, ale także partner biznesowy, który wspólnie dostarczy kibicom rozwiązanie. Każdy kibic będzie mógł wesprzeć młode talenty, młodych piłkarzy. Program polega na tym, że każdy wygrywa. Kibic za zrealizowane zakupy będzie otrzymywał zwrot do 5%. Klub z tych zakupów uzyska 1%. Wygrywa kibic – oszczędzając na zakupach, klub – jego nowi adepci oraz obietnica, że zawodnicy będą mieli same win na swoim koncie.