Lech najbardziej medialny podczas rundy wiosennej

Pod­czas rundy wiosen­nej w prasie i internecie najczęś­ciej pojaw­iał się Lech Poz­nań, Cra­covia, Legia Warsza­wa, Wisła Kraków i Polo­nia Warsza­wa — pisze w swoim rapor­cie “Pol­s­ka Pił­ka” Press Ser­vice. O Lechu wios­ną pisano najwięcej, a duży wpływ na ten fakt miał udzi­ał tego klubu w roz­gry­wkach Ligi Europy.

 

W ostat­nich trzech miesią­cach (od mar­ca do maja 2011) najwięcej pisało się o Lechu Poz­nań (10,5 tys. pub­likacji), Cra­covii (9,1 tys.) i Legii Warsza­wa (9,1 tys.). Niewiele mniejszą uwagę mediów przykuwał aktu­al­ny mis­trz Pol­s­ki – Wisła Kraków (8,5 tys.) oraz Polo­nia Warsza­wa (7,4 tys.). Biorąc pod uwagę tylko maj, czołówka wyglą­da podob­nie – jedynie Legia zamieniła się miejs­ca­mi z Cra­cov­ią, a Górnik Zabrze wskoczył na pozy­cję piątą.

Badanie POLSKA PIŁKA przeprowad­zone zostało na pod­staw­ie mon­i­toringu 1100 tytułów prasy ogólnopol­skiej i region­al­nej oraz 20 najpop­u­larniejszych por­tali inter­ne­towych. W maju 2011 przeanal­i­zowano 16,5 tys. pub­likacji. Łącznie od początku bada­nia — czyli od 1 mar­ca 2010 do 31 maja 2011 anal­i­ty­cy wzięli pod uwagę pon­ad 183 tys. informacji.

Kursy na mecze Lecha

Brak spotkań

Kursy bukmacherskie Ekstraklasa

Brak spotkań

Następny mecz

Ostatni mecz

Mecze Ekstraklasy

Tabela Ekstraklasy (gr. mistrzowska)

Tabela Ekstraklasy

Strzelcy Ekstraklasy

Archiwum newsów

Facebook

Get the Facebook Likebox Slider Pro for WordPress