Kolejny raz Lech Poznań okazał się najbardziej medialnym klubem – czytamy w raporcie „Polska Piłka” przygotowanym przez firmę Press-Service. Analizowany przez firmę okres trwał od 1 do 31 grudnia 2010 roku.
W tym czasie ukazało się 9200 publikacji dotyczących polskiego futbolu, w których aż 2700 tekstów dotyczyło „Kolejorza”. Na drugiej pozycji uplasowała się Polonia Warszawa, jednak jej strata do mistrza Polski była bardzo duża. O klubie ze stolicy napisano 1200 artykułów. Na trzecim miejscu znalazła się Wisła Kraków, o której napisano blisko 1200 tekstów.
Wpływ na tak dobry wynik ma dobra postawa Lecha w europejskich pucharach. W grudniu zremisował on z Juventusem Turyn, gwarantując sobie tym samym awans do 1/16 Ligi Europy, a także zwyciężył z Red Bull Salzburg.
Najpopularniejszym piłkarzem w mediach był Tomasz Frankowski, który w grudniu został wybrany „Osobowością Roku” w plebiscycie „Piłka Nożna”. Wśród najbardziej medialnych graczy znalazł się również Hubert Wołąkiewicz, który w styczniu został zawodnikiem Lecha.