To nie jest niespodzianka. Od sezonu 2014/2015 Lech Poznań będzie miał nowego sponsora technicznego. Została nim firma Nike, światowy lider w produkcji sprzętu i odzieży sportowej.
Od nowego sezonu wszyscy piłkarze Lecha Poznań będą korzystać ze sprzętu sygnowanego logotypem marki Nike. Dotyczy to zawodników I i II drużyny Kolejorza oraz zespołów młodzieżowych. To jedna z najlepszych tego typu umów sponsorskich w Polsce, która gwarantuje dalszy dynamiczny rozwój klubu.
– Z wielką radością ogłaszamy fakt związania się Nike z Lechem Poznań, jednym z najlepszych polskich klubów, mającym ponad 90 lat tradycji i sześć tytułów mistrzowskich – mówi Tim Runzheimer, General Manager Nike Poland. Zarówno drużyny seniorskie jak i młodzieżowe otrzymają nasze zaawansowane technologicznie stroje, które pomogą im w tym, aby trenowały i grały na jak najwyższym poziomie.
Nike współpracuje z największymi klubami i reprezentacjami z całego świata. Podczas mundialu w Brazylii ubierze kadrę narodową gospodarzy, Anglii, Chorwacji oraz Holandii. Na co dzień koszulki z logiem Nike zakładają piłkarze Manchesteru United, FC Barcelony i PSG.
– Współpraca z marką o takiej reputacji to bardzo ważny krok dla Kolejorza – mówi Karol Klimczak, Prezes Zarządu Lecha Poznań. – Nowe trykoty będą zakładali nie tylko piłkarze pierwszego zespołu, ale również zawodnicy Akademii Lecha. To będzie miało ogromny wpływ na wizerunek klubu oraz morale młodych chłopców, którzy marzą o wielkich karierach.
W połowie lipca, podczas prezentacji I zespołu Lecha Poznań, oficjalnie zaprezentowane zostaną nowe stroje. W tym samym dniu otwarty zostanie Oficjalny Sklep na stadionie, który po zakończeniu sezonu przejdzie gruntowny remont. Znajdą Państwo w nim nową oficjalną kolekcję opracowaną razem z firmą Nike oraz gadżety Lecha Poznań.