1 lipca bieg rozpocznie nowa umowa sponsorska z STS – największym polskim bukmacherem, który od 2013 roku współpracuje i wspiera Lecha Poznań. Logotyp tego wieloletniego partnera Klubu trafi na spodenki meczowe I drużyny, a bukmacher zyska tytuł Sponsora Premium. Porozumienie będzie obowiązywało przez kolejne 3 lata.
– To dla nas powód do dumy, że współpraca ze sponsorem jest kontynuowana tak długo – mówi prezes Lecha, Karol Klimczak. – W 2020 roku upłynie 7 lat od momentu rozpoczęcia współpracy, a nikt z nas nie zakłada, że to będzie koniec wspólnych działań. Przeżyliśmy razem wzloty i upadki, jesteśmy ze sobą na dobre i złe. W polskim sporcie nasze działania mogą być wzorowym przykładem dla innych.
STS to zaangażowany sponsor, którego aktywność zdecydowanie wykracza ponad ekspozycję logotypu. Bukmacher – wspólnie z kibicami i Lechem Poznań – zrealizował i wsparł wiele unikatowych projektów, jak oglądanie meczu z Piastem Gliwice na telebimie przed INEA Stadionem, kolorujeMY, czy Koszulka na Basel. Ostatnią tego typu akcją było pojawienie się na strojach piłkarzy podczas meczu z Ruchem Chorzów logo Fundacji Sport Twoją Szansą, która wspiera utalentowanych sportowców. Dochód z licytacji tych unikatowych koszulek pozwolił na pomoc podopiecznym organizacji dobroczynnej.
– Za nami ponad cztery lata owocnej współpracy. W tym okresie Klub wykazywał się profesjonalizmem w bieżącej obsłudze sponsorskiej. Tym bardziej cieszymy się, że będziemy nadal działać wspólnie. Planujemy w dalszym ciągu wspierać Lecha oraz inicjować i realizować kolejne przedsięwzięcia skierowane do kibiców. Nowa formuła współpracy jest częścią długofalowej strategii realizowanej przez firmę – mówi Mateusz Juroszek, prezes STS.
W ramach umowy materiały promujące bukmachera pojawią się również podczas meczów na INEA Stadionie oraz na stronie internetowej, a także w mediach społecznościowych klubu. Ponadto logo STS pojawi się na bandach stałych i LED oraz ściankach prasowych.
Bukmacher w ostatnich latach prowadził cieszące się dużym powodzeniem akcje skierowane do kibiców Lecha Poznań, w których do zdobycia były liczne nagrody związane z Kolejorzem – m.in. zaproszenia do loży STS, bilety na mecze, koszulki meczowe z podpisami zawodników czy gadżety klubowe. Sponsor przy okazji meczów rozgrywanych w Poznaniu organizował również specjalną strefę kibica wyposażoną w liczne atrakcje. Wszystkie te aktywności STS planuje kontynuować.
– STS jest największą prywatną firmą wspierającą polski sport. Współpracujemy z licznymi podmiotami z różnych dyscyplin. Jednak realizując kolejne aktywności, kierujemy je głównie do kibiców – bez względu na barwy klubowe. To oni są bowiem najważniejsi w świecie sportu – mówi Mateusz Juroszek, prezes STS. Bukmacher aktywnie angażuje się we wspieranie rodzimego sportu. Jest największym prywatnym podmiotem na rynku sponsoringu w Polsce.
Informacja prasowa
LechPoznan.pl/fot. Marcin Rajczak