Firma STS została sponsorem strategicznym Lecha Poznań. Umowa obowiązywać będzie do końca sezonu 2013/2014 z możliwością jej przedłużenia. Logo bukmachera na koszulkach „Kolejorza” pojawi się już podczas meczu z Zagłębiem Lubin.
Mateusz Juroszek (prezes firmy STS): – To wielki dzień dla legalnej polskiej firmy bukmacherskiej. Miejsce bukmachera jest na koszulce klubu piłkarskiego, dawno o tym marzyliśmy. Nie ukrywam, że kiedy pierwszy raz wiedziałem, że będzie to Lech. Oferta, którą nam złożono była najlepsza. Jesteśmy pewni, że podjęliśmy słuszną decyzję podpisując umowę z Lechem Poznań. Podczas negocjacji bardzo ważny był także profesjonalizm po stronie pracowników klubu, fachowe przygotowanie i otwartość na pomysły. Z takim podejściem wierzymy, że współpraca będzie się układać doskonale i uda się ją przedłużyć na kolejne sezony.
Karol Klimczak (prezes Lecha Poznań): – Po wielu miesiącach rozmów i negocjacji doszliśmy do szczęśliwego finału. Na naszych koszulkach będziemy prezentowali logo firmy STS. Pozyskanie tak prężnego sponsora o takim potencjale jest sukcesem klubu. Jestem przekonany, że sponsor pomoże walczyć o mistrzostwo Polski. Dla nas każda współpraca sponsoringowa nie kończy się w momencie podpisania umowy, a właśnie wtedy rozpoczyna praca nad budową sukcesu obu stron. Chciałem także podziękować Michałowi za pomoc, znamy się od dawna. Dziękuję.
Michał Lipczyński (członek zarządu 4 Sport and Marketing): – Prawie rok temu zainteresowaliśmy firmę STS możliwością sponsoringu Lecha Poznań. Mam nadzieję, że będzie to długa i owocna współpraca.