STS przedłużył współpracę sponsorską z Lechem Poznań. Największy legalny bukmacher w Polsce będzie w dalszym ciągu sponsorem strategicznym Kolejorza, a logotyp firmy pozostanie na przedzie koszulki poznańskiego zespołu. Podpisane porozumienie będzie obowiązywać przez dwa lata, do końca sezonu 2016/17.
STS jest sponsorem strategicznym Lecha Poznań od kwietnia 2013 roku. Od tego czasu, materiały promujące firmę są obecne m.in. na koszulkach piłkarzy Kolejorza, bandach stałych oraz LED wokół murawy, a także w kanałach komunikacji klubu – w tym na stronie internetowej oraz w mediach społecznościowych. STS jest także pierwszą legalną firmą bukmacherską w Polsce, która informuje o sponsorowaniu klubu w kampaniach telewizyjnych. Spoty bukmachera z udziałem Piotra Reissa, a następnie spoty w ramach kampanii #WiosnaNasza można było zobaczyć przy okazji transmisji wybranych wydarzeń sportowych na kanałach telewizyjnych oraz w Internecie.
STS jest zaangażowanym sponsorem. Naszej współpracy nie ograniczamy wyłącznie do realizacji kolejnych punktów umowy, jak robi to większość firm podejmujących się sponsoringu. Umowa jest dla nas wyłącznie podstawą i punktem wyjścia do organizowania kolejnych aktywacji, na których korzysta klub, a największymi beneficjentami są kibice. Taki model współpracy możliwy jest z odpowiednim partnerem biznesowym, jakim jest Lech Poznań – powiedział Mateusz Juroszek, prezes STS.
Po dwóch latach śmiało możemy powiedzieć, że mamy do czynienia z najbardziej zaawansowaną i kompleksową współpracą ze sponsorem w historii Lecha Poznań. STS to partner, który w pełni angażuje się w życie Klubu, potrafi zrozumieć potrzeby zarówno jego, jak i kibiców. Szuka ciągłej interakcji, dzięki czemu powstaje obraz jedności, bo jest z Lechem na dobre i złe. – powiedział Karol Klimczak, prezes KKS Lech Poznań.
Dotychczasowa współpraca STS i Lecha obfitowała w liczne aktywacje, które nie były przewidziane w umowie. Bukmacher wspólnie z klubem zorganizował specjalnie dla kibiców oglądanie meczu z Piastem Gliwice na telebimie przed INEA Stadionem, kiedy ten był zamknięty. W tej sprawie Mateusz Juroszek, prezes STS, apelował do wojewody Wielkopolskiego aby ten nie zamykał stadionu. STS przeprowadził także akcję mającą na celu podniesienie frekwencji sprzedając w punktach przyjmowania zakładów bilety na wybrane mecze za 50% ceny.
STS od lat aktywnie wspiera nie tylko polski sport, ale także kibiców. Doceniamy ich starania i dostrzegamy liczne pozytywne inicjatywy, które realizują. Zawierając umowy sponsoringowe, zawsze pamiętamy o fanach, którzy są najważniejszą częścią świata sportu. To z myślą o nich organizujemy większość aktywacji sponsorskich – dodał Mateusz Juroszek.
STS od rozpoczęcia współpracy prowadzi cieszące się dużym powodzeniem akcje skierowane do kibiców Lecha Poznań, w których do zdobycia są liczne nagrody związane z Kolejorzem, jak zaproszenia do loży STS, bilety na mecze, koszulki meczowe z podpisami zawodników czy gadżety klubu. Sponsor strategiczny przy okazji meczów rozgrywanych w Poznaniu stawiał specjalną strefę kibica wyposażoną w urządzenia zręcznościowe, w tym m.in. siłomierz-kopacz, bramkę celnościową, piłkarzyki czy konsole do gier. Natomiast w innych miastach w Wielkopolsce organizował spotkania kibiców z piłkarzami. Wszystkie te aktywności oraz konkursy będą kontynuowane podczas obowiązywania nowej umowy, a o ich szczegółach STS będzie informował w mediach społecznościowych.
W ramach nowej umowy logotyp STS będzie w dalszym ciągu na przedzie koszulek piłkarzy Lecha Poznań, a świadczenia dotyczące ekspozycji materiałów sponsora będą obejmować wybrane nośniki klubu. Obie strony będą także dalej współpracować w ramach działań w Internecie oraz przy projektach skierowanych do kibiców. Ustalona wysokość świadczeń na rzecz klubu, zgodnie z umową, zostanie zwiększona jeśli Lech zdobędzie Mistrzostwo Polski. Kolejorz otrzyma także dodatkową premię jeśli zakwalifikuje się do fazy grupowej Europejskich Pucharów. Podpisane porozumienie będzie obowiązywać przez dwa lata, do końca rundy wiosennej sezonu 2016/17.