Lech Poznań przedłużył umowę sponsorską z firmą Trust, która już w poprzednim sezonie była partnerem biznesowym „Kolejorza”. Umowa została podpisana na najbliższy sezon, a logo firmy znajdzie się na bandach wokół murawy, a także na grafice wokół obiektu.
Arkadiusz Kasprzak (Lech Poznań): – Trust to firma o dużych tradycjach w Wielkopolsce. Cieszymy się, jako zarząd, że podpisujemy umowę z firmą, która działa na rynku od 20 lat. Chcemy wspólnie wiązać nadzieje i korzyści z tej działalności. Staramy się dobierać firmy nie tylko z najważniejszej dla nas grupy pod względem prestiżu, wielkopolski, charakteru i branży, ale zwracamy uwagę na osobowość prezesów. Pan Paweł Bugajny, to bardzo wartościowa osoba. To świadczy o tym, że dla Lecha ważne jest pozyskiwanie sponsorów, a także partnerów w kategorii, której nie da się zapisać żadnymi zgłoskami w umowie. To zaufanie, po angielsku trust, przechodzi w wiarygodność. Chcemy tworzyć akcje marketingowe i wykorzystać wszystkie mechanizmy, począwszy od strony internetowej po portale społecznościowe.
Paweł Bugajny (Trust): – Pierwszą umowę przed rokiem podpisywaliśmy z lekką nieśmiałością. Wcześniej nie wchodziliśmy w przedsięwzięcia w piłce nożnej, wcześniej działaliśmy jedynie w siatkówce. Nie działaliśmy także na tak dużym polu, nie wiedzieliśmy jak to będzie wyglądało. Okazało się, że wspólne działania nasze i Lecha okazały się ogromnym sukcesem. Poza drobnymi epizodami działamy głównie w Wielkopolsce i to właśnie z rynkiem lokalnym i wielkopolskim swoje nadzieje Nie moglibyśmy wspierać innej drużyny. Solidność, odwaga, kontynuacja i tradycja to przymiotniki, które dotyczą nas i Lecha. Chcemy uzyskać efekt synergii. Nie tylko sponsorujemy Lecha, ale chcemy mieć powiazania z kibicami. Proponowaliśmy rabaty dla kibiców. Teraz chcemy przygotować konkursy i zabawy. Będziemy reklamować się na wyświetlaczach wokół murawy, na stadionie, a także materiałach graficznych klubu.