Mateusz Juroszek (prezes firmy STS): - To wielki dzień dla legalnej polskiej firmy bukmacherskiej. Miejsce bukmachera jest na koszulce klubu piłkarskiego, dawno o tym marzyliśmy. Nie ukrywam, że kiedy pierwszy raz wiedziałem, że będzie to Lech. Oferta, którą nam złożono była najlepsza. Jesteśmy pewni, że podjęliśmy słuszną decyzję podpisując umowę z Lechem Poznań. Podczas negocjacji bardzo ważny był także profesjonalizm po stronie pracowników klubu, fachowe przygotowanie i otwartość na pomysły. Z takim podejściem wierzymy, że współpraca będzie się układać doskonale i uda się ją przedłużyć na kolejne sezony.
Karol Klimczak (prezes Lecha Poznań): — Po wielu miesiącach rozmów i negocjacji doszliśmy do szczęśliwego finału. Na naszych koszulkach będziemy prezentowali logo firmy STS. Pozyskanie tak prężnego sponsora o takim potencjale jest sukcesem klubu. Jestem przekonany, że sponsor pomoże walczyć o mistrzostwo Polski. Dla nas każda współpraca sponsoringowa nie kończy się w momencie podpisania umowy, a właśnie wtedy rozpoczyna praca nad budową sukcesu obu stron. Chciałem także podziękować Michałowi za pomoc, znamy się od dawna. Dziękuję.
Michał Lipczyński (członek zarządu 4 Sport and Marketing): — Prawie rok temu zainteresowaliśmy firmę STS możliwością sponsoringu Lecha Poznań. Mam nadzieję, że będzie to długa i owocna współpraca.
W piątek, 3 maja 2024 roku, o godzinie 20:30 na Stadionie Śląskim w Chorzowie odbędzie…
Na niedzielę, 28 kwietnia 2024 roku zaplanowano mecz między Lechem Poznań a Cracovią, który odbędzie…
Dziś, 21 kwietnia, o godzinie 15:00 na Stadionie ŁKS w Łodzi odbędzie się spotkanie 29.…
Nadchodzi 23. kolejka Polskiej Ekstraklasy, w której zagra Raków Częstochowa z Lechem Poznań. Poniżej przedstawiamy…
Przed nami ćwierćfinał Pucharu Polski, w którym zagra Lech Poznań z Pogonią Szczecin. Poniżej prezentujemy…
W oczekiwaniu na powrót Ishaka do kadry po kontuzji, której doznał podczas meczu sparingowego z…