Szybki i zdrowy lunch do pracy

Niejed­nokrot­nie zas­tanaw­iałaś się nad tym, co oprócz kanapek możesz brać do pra­cy? I choć wiesz, ze chleb jest ważnym skład­nikiem w Two­jej diecie, masz na jak­iś czas dość wari­acji na jego tem­at. Nic dzi­wnego – sma­ki trze­ba sobie uroz­maicać, dlat­ego dzisi­aj spec­jal­nie z myślą o osobach takich jak Ty przy­go­towal­iśmy dla Ciebie mate­ri­ał, w którym pod­powiemy, co warto zabier­ać do pra­cy na lunch, by był on nie tylko smaczny, ale przede wszys­tkim poży­wny i bogaty w różne skład­ni­ki odży­w­cze. Jeśli zależy Ci na smukłej syl­wetce, zaprasza­my Cię do lek­tu­ry!

Owoce i inne wit­a­miny
Każdy posiłek powinien składać się przy­na­jm­niej w częś­ci z warzyw lub owoców. Robiąc zakupy na zdrowy lunch do pra­cy nie zapom­i­naj zatem o tym, by znalazł się w nim przy­na­jm­niej jeden owoc. Nie musi być to oczy­wiś­cie zawsze jabłko czy banan! Uroz­maicaj sobie dietę i (jeśli masz więcej cza­su z rana) przy­go­towuj sobie owocowe sałat­ki z mio­dem, jogurtem i otręba­mi lub świeżo wyciskane soki owocowo-warzy­wne. To świetne rozwiązanie, które z całą pewnoś­cią pobudzi Cię do pra­cy i doda dodatkowej energii bez koniecznoś­ci wle­wa­nia w siebie hek­tolitrów kawy z rana!
Coś do kupi­enia na wynos
Nieste­ty, nie zawsze masz czas na to, by przy­go­tować coś wiec­zorem, o poranku nawet nie wspom­i­na­jąc? Bez obaw! Z pomocą przy­chodzą Ci małe lokalne lun­chown­ie i restau­rac­je takie jak http://www.sushi-tokyo.pl/, które w swo­jej ofer­cie posi­ada­ją gotowe zestawy, które możesz zabrać ze sobą do pra­cy. To zdrowe i zbi­lan­sowane posił­ki przy­go­towywane na miejs­cu, które z całą pewnoś­cią będą lep­sze niż niezdrowe i zapy­cha­jące przekąs­ki, których pewnie pełno masz zachomikowanych w szu­fladach! Czym prędzej się ich pozbądź i roze­jrzyj w okol­i­cy za małą restau­ra­cyjką lub barem mlecznym, który w niewielkiej cenie zaofer­u­je CI pyszny domowy obi­ad.
Obi­ad z poprzed­niego dnia?
Zazwyczaj gotu­jesz na dwa albo trzy dni? Nic nie stoi na przeszkodzie, byś (szczegól­nie w momen­tach, gdy wiesz, że zosta­niesz w pra­cy dłużej) zabrała ze sobą do pojem­nicz­ka cho­ci­aż część tego obiadu. Masz zapewne w pra­cy służbówkę lub kuchenkę, w której możesz odgrzać sobie posiłek. To znacznie lep­sze rozwiązanie niż pra­ca na pusty żołądek, która przełoży się nie tylko na Two­je lep­sze samopoczu­cie i efek­ty­wność w pra­cy, lecz przede wszys­tkim zdrowszy wygląd spowodowany reg­u­larnym spoży­waniem pełnowartoś­ciowych posiłków. Pomyśl, jak niewiele Cię to kosz­tu­je, a jak dużo możesz mieć z tego powodu korzyś­ci.

ARTYKUŁ SPONSOROWANY

Add a Comment

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Facebook

Get the Facebook Likebox Slider Pro for WordPress